אקים ירושלים יקיימו בסוכות הפנינג "עשו זאת בעצמכם" בשיתוף עם "פשוט לעשות"

אקים ירושלים פותחת שערים ומזמינה אתכם- הורים וילדים- לחגיגה יצירתית במגוון מטריף של פרויקטים מבית "הסדנא – פשוט לעשות"- סדנאות יצירה שכל אחד יכול לעשות. החג הזה- אנחנו חוגגים  ויוצרים ביחד.  

לרגל חג הסוכות יערך הפנינג יצירה ענק של אקים ירושלים, יחד עם "פשוט לעשות", שבו יעבירו את הסדנאות, לצד הצוות המקצועי מ"פשוט לעשות" גם דיירים של הארגון. מטרת שיתוף הפעולה הינה לתת לציבור הירושלמי טעימה משילוב אנשים עם מוגבלויות בקהילה תוך כדי פעילות יצירה ייחודית.

הפעילויות כוללות מגוון רחב של ערכות ופרויקטים ליצירה. מתאמים, מגיעים, בוחרים את הפרויקט שלכם ויושבים לזמן חווייתי משותף. לצבוע, לעצב, לבנות- אתם בוחרים. תוכלו לעצב תמונה, להכין מנורה ואפילו לבנות ספסל. מגוון רחב של פרויקטים, לכל גיל ולכל תקציב.

עלות לפעילות נעה בין 50-450 ₪ לפרויקט אישי או משפחתי.


משך הפעילות- שעתיים-שלוש, בהתאם לפרוייקט.

מנכ"ל אקים ירושלים, ניר לוי:

"אני מברך על ההזדמנות לשיתוף הפעולה המתבקש בין הארגון לבין "פשוט לעשות". מאז ומתמיד פעלה העמותה בכוונה לשלב את הדיירים שלנו בקהילה, לקדמם ולצור דברים בעצמם. מדובר באנשים שמהווים גאווה לנו ולמשפחותיהם יום-יום ואנחנו שמחים שבסוכות הקהל הרחב יוכל לבוא וללמוד מהם איך להכין מוצרים שימושיים לבית. מוזמנים בהמוניכם"

22-24 ו26 בספטמבר | 10:00-19:00 (שישי עד 13:00)| רחוב דרך בית לחם 81 (פינת רחוב רבקה)

לתיאום: "פשוט לעשות"- 050-224-2418 

 

אקים ירושלים
ניר לוי מנכל הארגון. קרדיט: תומר יעקובסון

 

אקים ירושלים
קרדיט: אקים ירושלים
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן