כאן 11 מציגה סדרה חדשה "קרוב רחוק"

לראשונה ישדר כאן 11 סדרה " קרוב רחוק " של מכאן בשלמותה, על מנת לספק הצצה לנושאים הבוערים בקרב צעירי החברה הערבית בישראל, בני דור ה-Y וה- Z.

"קרוב רחוק" משודרת בימי ראשון, בשעה 22:00  ב- כאן 11 ובדיגיטל 

מכאן, חטיבת המדיה בערבית בתאגיד השידור הישראלי כאן. מציגה סדרת דוקו חדשה על הלבטים סביב בחירת מקום המגורים בקרב צעירי החברה הערבית בישראל.
הסדרה חושפת את ההתמודדות עם שאלות של שוויון בתעסוקה. עם האלימות הגואה. הזהות מגדרית. עם קשיי הרווקות ואתגרי הזוגיות.
שבעה גיבורים, צעירות וצעירים כריזמטיים ושובי לב. בני דור הY וה-Z. מספרים בגילוי לב על הרגעים המכריעים בחייהם וחושפים את מחשבותיהם ורגשותיהם.

דרכם משתקפים האתגרים הייחודיים לחברה הערבית בישראל איתם הם מתמודדים: הקמת משפחה. בחירת מקום מגורים ומקצוע. הקשר אל המסורת. השינויים במעמדן של נשים. התרבות והזהות הלאומית.

המשתתפים בסדרה מנווטים בזהירות בין הרצון לשבור את המוסכמות החברתיות ולדהור קדימה. ובין המטען של המסורות והמנהגים שהם ממשיכים לשאת איתם מבית ההורים. הם נאבקים לבחור את דרכם בחיים באופן חופשי. אך גם קשורים בהתחייבויות משפחתיות וקהילתיות.
הסדרה מביאה את קולם של הצעירים הערביים במלוא עוצמתם. בגוף ראשון ומנקודת מבט פנימית. הם מציגים את סיפורו של דור של מהפכנים זהירים. שמפלס לעצמו דרך באמצעות השכלה ותעסוקה אל מוקדי הכוח של החברה היהודית. תוך שהוא נאבק להגדיר בעצמו את זהותו האישית והפוליטית.
בנוסף, ובעקבות הסדרה התיעודית. מכאן הפיקה גם סדרת רשת בת שלושה פרקים. בה פוגשת אחלאם כנעאן. מיוצרות הסדרה. אנשים שעזבו את בית ההורים לפני כמה שנים. עברו מהכפר אל העיר וכעת חולקים את החוויות ואת התובנות שצברו.
בנוסף, יועלו שלושה פרקי הסכת בערבית בהנחיית סג'א כילאני, שמרחיבים ומעמיקים את העיסוק בתופעת ההגירה הפנימית של החברה הערבית בישראל.
קרוב רחוק הופקה בתמיכת קרן מקור והקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה והשתתפה במחזור הראשון של החממה האינטלקטואלית לפיתוח יצירה תיעודית במכון ון ליר בירושלים, בשיתוף הפורום הדוקומנטרי בישראל. 
יוצרים: איילת בכר, אחלאם כנעאן וניקולאס יעקב |   מפיק: דוד אופק |  חברת הפקה : קומרה האוס.
עורכת תוכן ואחראית הפקה – מכאן: מרב כהן.
"קרוב רחוק" משודרת ב- כאן 11 ובדיגיטל.
6 פרקים, משך כל פרק: כ-30 דקות.
קרוב רחוק
קרדיט צילום: דוברות ערוץ כאן 11
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן