תוצאות המחקר של אתר Booking.com

 לאחר הטיפול והמיגור של מגפת הקורונה בישראל, אתר Booking.com ויוצא במחקר חדש לקראת חזרתם של הטיולים לחו"ל ולהלן תוצאות המחקר. 

אתר Booking.com במחקר חדש לקראת חזרתם של הטיולים לחוץ לארץ

לאחר חודשים של חלומות. הסיכוי לחופשה בעולם שוב נראה באופק. בזכות קמפיין החיסונים נגד נגיף הקורונה. אבל אם המטיילים הפוטנציאליים חשבו שלאחר החיסון הם יוכלו פשוט לעלות על טיסה ולטוס לדרכם. ייתכן שהם יצטרכו לחשוב שוב. כיוון שהמחקר של Booking.com חושף ש-18% מהמטיילים הישראלים ו-21% מהמטיילים הגלובליים בכלל לא זוכרים איפה הם שמו את הדרכון שלהם. ואילו9% מקרב הישראלים וגם מקרב המטיילים ברחבי העולם אפילו לא זוכרים איפה הם הניחו את המזוודות שלהם במהלך כל תקופת ההפוגה מטיולים.

לאחר שיאתרו את הדרכונים והמזוודות, אותם מטיילים יצטרכו להתמודד מול אתגר נוסף: לזהות את עצמם בתמונת הדרכון.

שלושה רבעים מהישראלים (75%). וקצת יותר מהמטיילים בעולם (77%). מודים כי לאחר בילוי כל כך ארוך בבית הם כבר לא דומים לתמונת הדרכון שלהם. השינויים הנפוצים ביותר במראה עליהם דווח במחקר כוללים עלייה של כמה קילוגרמים במשקל בזמן הסגרים (32% בקרב מטיילים ישראלים וגלובליים). כאשר כחמישית (19%) מהישראלים וכרבע מהמטיילים הגלובליים (24%) ציינו שבתקופה הזאת הם גם האריכו את השיער (או אולי פשוט נתנו לו לגדול).

התובנות של Booking.com מראות גם שקציני בקרת גבולות יכולים לצפות לראות כמה מהפכים מדהימים כאשר הם ישוו בין הנוסעים לתמונות הדרכון שלהם. כאשר המטיילים מווייטנאם הם אלו שככל הנראה עשו את השינוי הגדול ביותר בתסרוקת שלהם מאז תחילת המגיפה עם עיצוב מחדש של השיער (23%). ואחריהם מטיילים ממקסיקו (20%). מהודו (19%). ומקולומביה (19%).

שינוי חיצוני מרשים נוסף בא לידי ביטוי בעיקר בקרב מטיילים הודים (22%). וסינים (20%) שמצאו את המוטיבציה בסגרים להיכנס לכושר או לעסוק בפיתוח הגוף.

חוץ משינויים במראה. אנשים ברחבי העולם השתמשו בפרק הזמן הממושך הרחק מבני משפחה וחברים כדי להעריך מחדש מה חשוב להם יותר ומה פחות. כאשר 44% מהמטיילים הישראלים (42% ברחבי העולם). חשפו שאירועי 2020 לימדו אותם שיש בחיים הרבה יותר מאשר מראה חיצוני.

למעשה, מטיילים רבים ברחבי העולם חולקים כעת ערכים דומים. כשהם לא חושבים שטיפול במראה החיצוני הוא חיוני לפני שיוצאים לחופשה. כשהמטיילים הכי חסרי דאגות בנושא זה מגיעים מניו זילנד (83%). מדנמרק (81%). מהולנד (81%). ומצרפת (77%).

בנוסף, למטיילים נמאס ממגבלות והם לא רוצים להוסיף עוד מגבלות לחייהם.

כך למשל 17% מהישראלים ואחד מתוך חמישה מהמטיילים הגלובליים (21%). חשפו שמה שהכי מרגש אותם כעת זה האפשרות לצאת לחופשה. והם ממש לא מודאגים בכל הנוגע לספירת קלוריות בדרך לשם. דבר שהיה נכון במיוחד למטיילים מהונג קונג (27%). מקולומביה (26%). ומצרפת (26%).

במקום זאת, נראה כי המטיילים מתכוונים להפיק את המרב מחוויית החופשה שלהם. כשלמעלה ממחצית מהישראלים (52%). ועוד יותר מהמטיילים הגלובליים (58%). התוודו שהם יפרגנו לעצמם טיפול מפנק כדי להעצים את ההרגשה הטובה במהלך החופשה.

בזמן שאנחנו על סף היכולת לגלות את העולם ולצבור זיכרונות חדשים לכל החיים, התובנות של Booking.com מראות שמטיילים בישראל וברחבי העולם מתכוונים לוודא שבפעם הבאה שהם יוצאים לחופשה הם ירגישו טוב גם מבפנים וגם מבחוץ.

אתר Booking
צילום: pixabay
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן