חדשות סלבס. בת כמה מדונה ואלין גולן?

חדשות סלבס ישראל הוא אתר רכילות ברנז'ה ופנאי בו תוכלו למצוא את כל הסלבס בארץ והמפורסמים בעולם החל מנטע אלחמיסטר ונועה קירל ועד בני משפחת קרדשיאן.


אתרי רכילות המעדכנים על חיי הסטארים בישראל הפכו לדבר הכי מעניין בישראל. עם כל העדכונים על חייהם הנוצצים של מפורסמים בישראל כמו מורן אטיאס, סורייה מהכלה מאיסטנבול, אלין גולן, ליאם גולן, דניאל גרינברג, מלי לוי אינסטגרם, איילת שקד אינסטגרם, אסי עזר ורותם סלע ועוד.

חדשות סלבס ישראל.

האתר  החדש מביא את כל המידע החם מהביצה מי הפרזנטוריות של איזה חברות? מה סיפרה מגי אזרזר לאילנית לוי וגלית גוטמן בתכנית גלית ואילנית. בת כמה דניאל גרינברג?  וגם תמונות מצילומי הקמפיינים והטופלס של עדן פינס, דרך רכילות מהשטח, רכילות מקומית, בארץ וכלה באלבומי תמונות של מיטב הדוגמניות וכוכבות הרשת בישראל.

ישראל סלבס בארץ הפך כבר למתחרה רציני של מאקו סלבס וואלה סלבס ואפילו של מעריב סלבס והוא מעודכן מידי יום בחדשות  מקומיות וארציות בישראל ומדור אינסטגרם של מיטב אושיות הרשת, כוכבות האינסטגרם השפים, הדוגמניות והשחקנים בישראל.

גקי אזולאי מבשלת פרידה מבעלה ישראל? טיילור מלכוב בזוגיות חדשה? קיילי ג'נר הופכת לאחת מעשירות העולם? מי החברה של איתי לוי? ומה הקשר שלו לירדן ויזל ונטע ברזני? נטע אלחמיסטר עושה שוק עם השפיפ המובילים ומשתתפת בקמפיין של נכה חצי בן אדם בת כמה אילנית לוי? ומי בן הזוג החדש של פאני בוזגלו? כל התשובות ועוד באתר.

באתר יש מדור אינסטגרם מיוחד ובו קישורים לכל עמודי האינסטגרם של הכוכבים הכי גדולים בישראל ובהם מלי לוי אינסטגרם, קים קרדשיאן אינסטגרם, נטע ברזני אינסטגרם ועוד

רק השבוע פורסמה באתר מארינה מקסימיליאן הזמרת והשחקנית שלקחה את ביתה ליצ’י לוסיה לאריזת חבילות מזון, ניב סולטן טהרן בניו יורק או למעשה או תמר רביניאן לוחמת “המוסד”  כמו שאנחנו מכירים אותה מהסדרה טהרן כובשת את ארצות הברית של אמריקה בדגש על העיר ניו יורק, יעל כרמון ושני אלון ממשיכות להסעיר את הרשת בעקבות המריבות מהמירוץ למיליון, נועה קירל והראל סקעת מתכוננים לפסטיגל בגרסת הקורונה עם דואט של גרסה מחודשת לשירו ”לעוף” וכן פרויקט מקסים בו השתתפו רונה לי שמעון ואברי גלעד למען הלומי קרב.

חדשות סלבס
חדשות סלבס

 

חדשות סלבס
חדשות סלבס גלית ואילנית. צילום מסך מערוץ 12
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן