עוגות לראש השנה: מתכון מנצח לעוגת דבש קלאסית

עוגות לראש השנה. רשת קפה גרג, המונה כ- 140 סניפים ברחבי הארץ, חולקת מתכון מנצח לעוגת דבש קלאסית, בטעם של פעם, לקראת חג ראש השנה. עוגת הדבש עשירה, רכה ונימוחה בפה, בטעם ביתי ובמרקם אחיד שתגרוף מחמאות מכל הסועדים בשולחן החג.

עוגות לראש  השנה יש מהמון סוגים אבל העוגה הכי מזוהה עם החג והאהובה ביותר על ציבור חוגגי ראש השנה בישראל היא כמובן עוגת הדבש. העוגה מתאימה במיוחד לראש השנה, שבו נהוג לאכול מאכלי דבש מתוקים וכמו כן, כפינוק למי שאוהבים, לכל אירוח ולנשנוש מתוק כשמתחשק…

מרכיבים:

60 גר' סוכר לבן

60 גר' סוכר חום

עוגות לראש השנה
עוגות לראש השנה קפה גרג עוגת דבש בטעם קלאסי צלם אמיר מנחם

150 גר' שמן סויה

180 גר' דבש דבורים אמיתי

2 ביצים

11/2 כוס קמח

1 כפית אבקת אפיה

1/2 כפית קינמון

1/2 כפית סודה לשתייה

קורט מלח

קורט ציפורן

1/2 כוס תה

1 כף אגוזים קצוצים

אופן הכנה:

יש להכניס לתוך קערה עמוקה, את כל המרכיבים יחד ולערבב היטב, מלבד האגוזים

לאחר הערבוב וקבלת מרקם אחיד וחלק, יש להניח בתוך תבנית , ולפזר מעל העוגה את האגוזים ולהכניס לתנור לחום 180 מעלות למשך 30 ל35 דקות.

חג שמח ומתוק כדבש!

אודות קפה גרג

קפה גרג נוסד בשנת 1994 בתור בר- קפה חיפאי קטן ואיכותי, אבל שאפתן במיוחד, עם מטרה ברורה – להפנים בתודעת הקהל החיפאי מהו קפה איכותי… עם השנים, נוצר הרצון להפיץ את הבשורה בכל הארץ, וכך הפך בית הקפה הקטן לסיפור הצלחה ייחודי – רשת גרג מונה כיום מעל ל- 100 סניפים ברחבי הארץ ומציעה בכל סניף וסניף מעל ל-20 תערובות אספרסו ייחודית ובלעדיות לרשת המבוססות על זן ערביקה מקולומביה, ברזיל ואתיופיה, אווירה נעימה המשלבת תחושה ביתית עם שירות מקצועי, ותפריט עשיר מאוד שבמרכזו ארוחת בוקר טעימה, עשירה ומפנקת.

הרשת לא קופאת על שמריה לרגע, ומקפידה לחדש, להתחדש ולרגש את קהל לקוחותיה ע"י השקת תפריט חדש, מגוון ואקלקטי מדי שנה, המשלב ארוחות מכל העולם וממטבחים מגוונים ביניהם מטבח איטלקי, אסייתי, אמריקאי, בלקני, שוויצרי, מקסיקני, ספרדי וכמובן – ישראלי. כמו כן, אנו מקפידים לגוון ולהפתיע ע"י אימוץ הטרנדים העכשוויים ביותר בעולם, כגון חיבור חלק מהסניפים עם רשת צומת ספרים, שילוב אייפדים בסניפים  ועוד

 

 

 

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן