על חוף הים, מוקף דוגמניות וסלבס: חולדאי השיק את רשימתו "תל אביב 1"

בנוכחות קהל של מאות פעילים ותומכים, ביניהם עשרות אושיות ואינטרנט וכוכבי מדיה ופרסום השיקו ראש העיר רון חולדאי וסיעת תל אביב 1 את קמפיין הבחירות בהרמת כוסית לכבוד השנה החדש שנערך במתחם כחול שעל חוף ימה הצפוני של העיר תל אביב-יפו.

באירוע, שנערך על חוף ימה של תל אביב התכבד ואף בירך יו״ר המחנה הציוני אבי גבאי את ראש עיריית תל אביב בעשרים השנים האחרונות, רון חולדאי, ואת חברי רשימתו, לאחר שבתחילת האירוע נחשפה רשמית רשימת תל אביב 1 עפ"י הסדר הבא:
1. רון חולדאי, 2 דורון ספיר, 3 אופירה יוחנן וולק, 4 גל שרעבי דמאיו, 5 ליאור שפירא, 6 מאיה נורי, 7 מוטי רייף, 8 רויטל בן אשר פרץ, 9 וואפה נאסר, 10 אלונה בינון

רון חולדאי:
״העובדה שהעיר שלנו היא בית לכל מיעוט, הפתיחות שלה לנהל שיח עם העולם – הם חלק בלתי נפרד ממני כאדם. כישראלי. כיהודי. ציוני. ובוודאי כתל אביבי.
לעולם אמשיך לעמוד על ערכים אלה ולהיאבק להגשמתם גם כשלצערי יש מי שפועל ומאיים לשנותם בחברה ובהנהגת המדינה שלנו.
אני אוהב את תל אביב יפו בגלל החדשנות והרעננות שבה. כל חיי האמנתי שהנהגה היא היכולת לא רק להצטיין במשימה הקיימת אלא ליזום ולהציב יעדים חדשים ושאפתניים. העיר שלנו משתנה כל הזמן ולכן היא הדבר המושלם עבורי כראש עיר לעשות את מה שאני הכי אוהב – לשאוף קדימה, להתחדש ולחדש כל הזמן, להשתפר, לבנות יכולות חדשות ולנצל הישגים על מנת להגיע לשיאים חדשים. המציאות הוכיחה שכך היה במשך הקדנציות אליהן נבחרנו – כל אחת מהן הייתה טובה יותר מקודמתה. בכל אחת מהן יצרנו מסד חדש והישגים ששימשו לנו מנוף לקפיצה גדולה. אבל מה שיותר חשוב בעיני הוא לא הדרך המדהימה שכבר עשינו ולא ההישגים שאותם השגנו בזכותכם – אתם – האנשים הטובים, שלוקחים חלק ותורמים לעשייה שלנו.

חברי רשימת תל אביב 1. צילום: יחצ

לכל אלו אין ערך אם לא נשמור עליהם, ויותר מזה – אם לא נדע לנצל אותם כדי לחלום חלומות חדשים. להציב חזון מעודכן ולקבוע יעדים להמשך העשייה שלנו – גם אם הם  נראים היום שאפתניים.
הישגי הקדנציה האחרונה, שלכל הדעות הייתה הקדנציה המוצלחת ביותר  שלנו עד כה, שהביאה את העיר למצב אולי הטוב ביותר בתולדותיה – הם עבורנו רק מנוף להמשך עשייה לטובת הציבור. הציבור התל אביבי מצפה מאיתנו שנמשיך להצטיין ולהשתפר – וכך נעשה – כפי שהוכחנו ואנחנו יודעים לעשות.
החלום שלי לשנים הבאות – אותו התחלנו כבר לממש – הוא להעמיק ולהרחיב את תחומי השירות העירוני. לא רק לשפר אותו. להסתכל על מסלול החיים של כל תושבת ותושב. מרגע הלידה ועד סוף ימיהם. ולהעניק להם איכות חיים ברמה הגבוהה ביותר.
איננו מחפשים רק להצטיין בכל תחומי העשייה הקלאסיים של עירייה אלא אנחנו לוקחים אחריות על עוד ועוד נושאים מעבר לכך – כמו, למשל, מסגרות החינוך מגיל הלידה, צמצום פערים כדוגמת יום לימודים ארוך (שיורחב השנה עד כתה ו' בדרום העיר ויפו ובקרוב יוחל בכל העיר),
מערכת בחירות היא שעתן היפה של הבטחות.
אנו עושים זאת ונמשיך לעשות בכל תחומי החיים בעיר: אנחנו לוקחים אחריות על עוד ועוד נושאים כמו מסגרות החינוך מגיל הלידה, צמצום פערים כדוגמת יום לימודים ארוך (שיורחב השנה עד כתה ו' בדרום העיר ויפו ובעתיד נשאף להחילו בכל העיר), חיזוק ערכי הדמוקטיה והסובלנות, חיי הקהילה בעיר (קיבוץ בעיר – מרכז קהילתי לכל שכונה), יוקר הדיור והמחייה, פיתוח אמצעי תחבורה אלטרנטיביים, בטיחות הולכי הרגל במדרכות, תגבור מיוחד לתושבינו בשכונות אליהן הגיעו רבבות זרים, העצמת הקהילה הגאה בעיר, פיתוח מודל לחיים משותפים של ערבים ויהודים, העשרת חיי התרבות וטיפוח אמנים צעירים, קידום הספורט בעיר – המקצועי והעממי, בדידות בקרב קשישים, פיתוח כלים של כלכלה שיתופית, הכנסת כלים מתקדמים לשירות וקשר עם התושבים כמו הדיגיתל שהפך לכלי המרכזי לתקשורת עם התושבים ויורחב לעוד ועוד תחומים – כמו העסקים בעיר ואפילו תוכניות הלוקחות אחריות על נושא המזון והתזונה בעיר ועוד ועוד
מי שמכיר אותי יודע שלאורך כל הדרך לא הבטחתי הבטחות, בטח לא בזמן בחירות. אני תמיד מעדיף לומר לציבור את האמת גם אם אינה נוחה.

ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי. צילום: יחצ

העיר הזאת זורמת בעורקיי. גורלי נקשר בגורלה. אני מרגיש אחריות עצומה לעתידה מתוך ההבנה שכאן ועכשיו מתנהלת חזית המאבק על עיצוב דמותה של החברה הישראלית. העוצמה אליה הבאנו את העיר ב- 20 שנה האחרונות מאפשרת לנו היום יותר ויותר להשפיע ולקבוע את סדר היום בתחום הזה – לא עובר שבוע שבו אנחנו לא נדרשים לפעול ולעמוד על ערכינו מול כוחות ופוליטיקאים המנסים לכרסם בהם ולגרור את החברה שלנו להקצנה ופלגנות. אנו עושים זאת ללא פחד וללא מורא. מול לחצים ואיומים. אנו עושים זאת כי אנו יודעים שאתם – תושביה של העיר שלנו – עומדים מאחורינו.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן