5 טיפים לאיך לבחור מתנות לסוף שנה לילדים

הקיץ כבר כאן וללא ספק אפשר כבר להריח את סוף השנה – זוהי הזדמנות מצוינת לחשוב על מתנות מיוחדות לילדים. באמצעות מתנות סוף שנה תוכלו להעלות חיוך על פניהם של הילדים רגע לפני שהם יוצאים לחופשה ארוכה… אחרי הכול כל ילד ירצה לעזוב עם טעם מתוק ומתנה בהחלט יכולה לעשות את העבודה. אך השאלה שנשאלת היא איך תוכלו לדעת מה בוחרים?  ואיך עושים את זה נכון? אנו נציג בפניכם 5 טיפים לבחירת מתנות לסוף שנה, בואו נתחיל ?  

5 טיפים לאיך לבחור מתנות לסוף שנה לילדים

#1 הגדירו מראש את התקציב

כמובן שאתם תרצו להעניק לילדים את המתנות הכי שוות שיש – אך עדיין לא תוכלו להתעלם מהעובדה שאין לכם משאבים בלתי מוגבלים. התקציב הוא אחד מהפרמטרים הכי חשובים לבחירת מתנות סוף שנה. מכיוון שיש כמות גדולה של ילדים, יהיה עליכם להכין את עצמכם מראש. אם תכינו את התקציב מראש, תוכלו למנוע לא מעט אי נעימויות, אחרי הכול…אף אחד לא ירצה לחרוג מן התקציב, ולהתחיל לעשות שיקולים שעלולים להעכיר את האווירה. ברגע שאתם מגיעים מוכנים כל התהליך הופך להיות קל, והכי חשוב שתביאו לילדים מתנות שהם לא יוכלו לשכוח.

#2 התאימו את המתנה לגיל הילדים

עוד פקטור שלא תוכלו להתעלם ממנו הוא הגיל של הילדים, אחרי הכול מתנות המתאימות לילדים קטנים לא יתאימו גם לילדים בוגרים יותר. אינכם יודעים איזה מתנה מתאימה לגיל הספציפי של הילדים? תוכלו להתייעץ עם אנשי מקצוע שמכירים את התחום על בוריו.

#3 אל תבחרו את המתנות שכולם בוחרים

הכי קל מבחינתכם יהיה לבחור את המתנות שאותן כולם בוחרים. אבל את האמת – יש לכם הזדמנות להתבלט, לגרום למתנות שתעניקו לילדים להיות מתנות מקוריות וייחודיות! תוכלו למצוא כל מיני מתנות המשלבות גרפיטי או אלמנטים מעניינים אחרים, כמו לדוגמה חולצות גרפיטי מדליקות שהילדים פשוט אוהבים! תוכלו גם להדפיס גרפיטי על בקבוקים, מגבות, מטקות, כובעים – בין אם זה ציור, סמל או אפילו את השם.

#4 מתנות לסוף שנה צריכות להיות שימושיות

לא פעם ולא פעמיים יצא לנו לראות לא מעט מתנות לא שימושיות. מתנות שאין להן ערך מוסף עבור הילד, ובתוך זמן קצר הוא ככל הנראה יזרוק אותן. ברגע שתכניסו קצת מחשבה לתהליך קבלת ההחלטות, תוכלו לדאוג לכך שהמתנה שלכם תהיה מתנה שימושית. מתנה שהילד ירצה להשתמש בה, ולא כזאת שתשב על המדף בחוסר מעש. לדוגמה, בגלל שאנחנו מדברים בעיקר על מתנות סוף שנה – תחשבו מה יכול לשמש את הלד בחופשת הקיץ שלו – אולי זה כובע שיוכל להגן עליו מפני השמש, מגבת לים ולבריכה, חולצה שיוכל ללבוש בגאווה, תיק שרוכים שיאפשר לו לשים את כל הדברים החשובים בזמן בילויים וכו'.

#5 הכניסו את האישיות שלכם אל תוך המתנה

הילדים ככל הנראה מעריכים אתכם מאוד, והם ירצו להרגיש כי המתנה שייכת אליכם. תנסו להכניס את האישיות שלכם אל תוך המתנה – תחשבו על דברים שאתם אוהבים, כאלה שיהפכו את המתנה ליותר ייחודיות.

כמה מילים אחרונות,

בסופו של דבר – כל הילדים מחכים למתנות סוף שנה (כי מי לא אוהב מתנות?!), לכן אנחנו ממליצים לכם להשקיע מחשבה ולהוסיף להן משמעות, הילדים יודו לכם על כך ויעריכו אותכם אף יותר. שיהיה בהצלחה! ?

 

צילום: tap-air
צילום: tap-air
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן