תכירו את אפליקציית ההכרויות freelers

 freelers היא אפליקציית הכרויות שתושק במהלך 2022, הוקמה במטרה לאפשר שינויים של הגדרה עצמית, נטייה מינית ואורח חיים פתוח. בימים אלו יוצא המייסד יובל גלברד לפרוייקט מימון המונים ומצהיר:"נחולל שינוי דרך הנאה וצמיחה".

הסטארט אפ החדש של יובל גלברד -freelers

סטארטאפ freelers מתניע מהפכה חברתית שבה לכל אחד ואחת יש את האפשרות להגדרה עצמית, נטייה מינית ואורח חיים פתוח – בתוך פחות משנה אפליקציית ההכרויות freelers תציג לעולם שינוי באורח החיים – אפשר ומותר להכיר חופשי, במרחב הדיגיטלי הכי בטוח שנוצר, דרך חוויות משחקיות שרואות את האדם שמעבר לתמונה, בחיבורים לאהבה, חברות, מיניות, הורות משותפת, בילוי וגם לחיבוק ושיחה.

הסטארטאפ החברתי freelers חותר לחברה שבה לכל אחד ואחת יש את האפשרות להגדרה עצמית, נטייה מינית ואורח חיים פתוח – להטב"ק, אי מונוגמיה אתית, פרקטיקות מיניות ורוחניות, בדס"מ, משפחות חדשות, ברנרים, טנטרה, בני/ות ים, חדי קרן ואחרים. גם סקרנים ומתלבטים.

הצעד הראשון של המיזם הוא פיתוח אפליקציית הכרויות מסוג חדש – מהסוג שמוביל לשינוי חברתי – שמטרתה לעורר מודעות גלובלית מחד, ולהקל על הבדידות והרצונות השונים של הקהילות מגיסא, מתוך ההבנה שחויית ההכרויות היא זו שמאחדת את כולנו, שהיכרות היא המפתח לקבלת השונה ושאם א.נשים יוכלו "להכיר חופשי" אז החזון התממש.

האפליקציה, שתושק במהלך 2022, תענה לצרכים הייחודיים והעשירים של הקהילות השונות, תציג את המרחב הדיגיטלי הכי בטוח שתעשיה, ותתייחס לחלקים בחוויית ההיכרות שעד כה הוזנחו אך נדרשים לחיבור מוצלח – קבלה והגדרת זהות עצמית, מיקוד צרכים ורצונות, הצגה נכונה, תקשורת מקרבת, בניית אמון ויצירת כימיה ועוד.

המיזם הוקם רשמית באפריל 2021 אך צבר תאוצה ובתוך חודשים בודדים התרחב לצוות של מעל 15 חוקרי אקדמיה, מטפלים, אנשי מוצר וחוויות משתמש, מעצבי משחקים, פיתוח עסקי, מיתוג, תשתיות טכנולוגיות, אבטחת מידע, חוק ומשפט ויועצים חיצוניים.
בנוסף, המיזם איגד עשרות מובילי קהילה ומשפיענים בפורום שגרירים ייחודי שמטרתו לתווך את הרצונות האמיתיים של המשתמשים לצוות הפיתוח באמצעות השגרירים ואב טיפוס ראשון מסוגו המופץ בימים אלו לקהלי היעד.

יובל גלברד: "אכפת לנו, ואנו מאמינים שיש לנו את היכולת לחולל את השינוי דרך הנאה וצמיחה לפרט ולחברה. חווית ההיכרות לא מתחילה בחיפוש פרופילים ולא מסתיימת כשעברנו לוואטסאפ. חוויית ההיכרות מתחילה בתוכנו דרך הגדרת זהות עצמית ומיקוד הרצונות, כוללת השקעה של זמן ואנרגיה בחיפוש ותיאום ציפיות, ממשיכה בבניית הכימיה וההתרגשות לקראת המפגש, וחוזרת לנקודת ההתחלה בכל פעם שאנו חוקרים, צומחים ומשתנים. ב- 2022 נשיק את הדרך החדשה להכיר לקהל האלטרנטיבי, עם תחושת בטחון אישית מוגברת, דרכי היכרויות חדשות, שוברי קרח ועוד המון הפתעות!"

לכניסה לפרויקט מימון ההמונים לחצו כאן 

יובל גלברד
יובל גלברד מנכל פרילרס. קרדיט ליאור קליינברג
הכרויות
מתוך הקמפיין . קרדיט ליאור קליינברג
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן